Avatar billede mewsw Nybegynder
02. januar 2005 - 18:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbener jeg Documents and Settings mappen?

Fra den gamle harddisk hvor mappen Documents and Settings ligger prøver jeg at hente filer til genbrug, men jeg kan ikke åbene min "bruger mappe" nogle der kan hjælpe?
Avatar billede resten Nybegynder
02. januar 2005 - 18:15 #1
Højreklik på den mappe som du skal ha styring over og vælg Sikkerhed-Avanceret her taster du dit nuværende brugernavn ind.
Evt skal du ind i mappe visninger og fjerne hakket i simpel fildeling.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;308421&sd=tech
Avatar billede mewsw Nybegynder
02. januar 2005 - 18:16 #2
Den jeg har brug for, er mappen-Foretrukne.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 18:25 #3
Avatar billede mewsw Nybegynder
02. januar 2005 - 18:27 #4
Kan sku, ikke finde ud af det! jeg får meddelsen "adgang nægtet"
Avatar billede resten Nybegynder
02. januar 2005 - 18:30 #5
Gør du som der skrives ?
Avatar billede mewsw Nybegynder
02. januar 2005 - 18:31 #6
der kommer ikke fanen "ejer" frem her hos mig!
Avatar billede mewsw Nybegynder
02. januar 2005 - 18:53 #7
den tror vel stadigt at den er en systemmappe!!! :)

Den er skrivebeskyttet, selv om jeg fjerner mærkeringen.
Avatar billede resten Nybegynder
02. januar 2005 - 18:54 #8
Har du fjernet hakket for simpel fildeling ? ( dette gøres i kontrolpanelet)

Når du går ind i sikkerhed så maker du dit "navn" klikker på avanceret og nu får du ejer frem.
Avatar billede mewsw Nybegynder
02. januar 2005 - 19:08 #9
Hmm, Hvor i Kontrolpanelet?
Avatar billede resten Nybegynder
02. januar 2005 - 19:57 #10
Mappeindstillinger-fanen vis.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
03. januar 2005 - 21:55 #11
Det lyder som om du har en XP Home, den har ikke den mulighed.

Hvis data er vigtig, kan du sætte disken i en PC med XP Pro og så tage rettigheder.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2005 - 03:25 #12
Husk:

Hvis du kører Windows XP Home Edition, skal du først starte i fejlsikret tilstand og logge på via en konto, der har administrative rettigheder, før du kan få adgang til fanen Sikkerhed.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2005 - 03:29 #13
Normalt kommer du i fejlsikret tilstand ved at taste F8 under genstart. Derefter får du tilbudet om at starte i fejlsikret tilstand.
Avatar billede mewsw Nybegynder
12. marts 2005 - 15:10 #14
lukker