Avatar billede miffe Nybegynder
04. januar 2005 - 14:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grafikfejl i Warcraft III TFT

Som sagt får jeg en grafikfejl i Warcraft III TFT...

Dette skete i dag. Den går ind i spillet men slår over i sort skærm, med en masse blinke streger og kasser, i farven lysegrøn.

Grunden til dette kan være:

At jeg igår ændrede opløsning fra 1208*700(32) til 800*600(16)Eller at jeg installerede Powerstrip, men det har dog virket en gang med det installeret. Tror ikke det er det.

Men hvis det første er grunden til fejlen, så vil jeg gerne vide hvordan jeg så får lavet det om igen?..

Håber der sidder en der kan hjælpe lidt. Undskyld, hvis spørgsmålet ikke ligger i den korrekte kategori, men så kan en admin vel sagtens flytte det?
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 14:24 #1
Har du directx 9.c installeret? installer i hvertfald det.. ellers må du prøve at geninstallere dit grafikkort.. evt. før det kan du lave en systemgendannelse.
Avatar billede miffe Nybegynder
04. januar 2005 - 14:25 #2
prøver det.. og vender tilbage..
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
04. januar 2005 - 14:41 #3
hvilke faver kører du med?
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
04. januar 2005 - 14:42 #4
prøv at køre med 32bit farver
Avatar billede miffe Nybegynder
04. januar 2005 - 14:46 #5
Men hvordan kører jeg med en sådan systemgendannelse?
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 14:55 #6
hurtig løsning kunne være at genstarte og før windows loader trykker du F8 og der vælger du den mulighed som er noget lignende "Anvend sidst kendte fungerende konfiguration"
noget lignende hehe
Avatar billede miffe Nybegynder
04. januar 2005 - 14:55 #7
Nå, det virkede ikke.. Mine figure flimre nu...

Men jeg kan i det mindste se teksten nu. Fatter ikke hvad der er galt.
Avatar billede chalde Seniormester
04. januar 2005 - 15:42 #8
Prøv at slå vsync til/fra.
Har set samme problem før i andre spil der kører på WC3 motoren.
Avatar billede miffe Nybegynder
09. januar 2005 - 20:00 #9
fandt selv ud af det...
Avatar billede chalde Seniormester
09. januar 2005 - 21:45 #10
Hvad var løsningen?
Avatar billede miffe Nybegynder
07. maj 2007 - 10:55 #11
powerstrip fuckede op i det.