Avatar billede streetboy Nybegynder
04. januar 2005 - 21:52 Der er 1 løsning

Usb Port Reader/Writer

Hej Godt Nytår

dårligt køb hos BilTema :0(

har et stort problem, med at få min CompactFlash USB Port Reader/Writer til at virke, hvergang slukker min putter ned, når jeg vil installere vedlagte driver derefter starten den op igen og finder nyt hardware, har haft kontakt med Biltema hvor den er købt Deres svar er bare at det er min computer der er noget galt med...:0/
men jeg mener at det er Deres driver der er forkert, og de passer ikke til CompactFlash USB Port Reader/Writer, jeg kan ikke få at vide hvem der har leveret deres Reader.
Desuden skal De sgu også se Kassebon inden De vil hjælpe  øvvvvvv
jeg har prøvet at søge på Windows CDèn men uden resultat
;0)
Avatar billede streetboy Nybegynder
05. januar 2005 - 17:35 #1
Lukket prg intet svar ;0(