Avatar billede pmprod Nybegynder
06. januar 2005 - 20:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Banner/Logo for penge!

Jeg søger en der kan lave et proff. Banner/logo til min hjemmeside. Jeg er villig til at ofre lidt pengene for det.

Hvis du har stor erfaring så kontakt mig på MSN eller mail: Peter_michael_28@hotmail.com

Du vil naturligvis også få de point herfra :)
Avatar billede Jman Praktikant
07. januar 2005 - 02:50 #1
hmm .. ska' man.. kan ikke lade være...
Du nåede lige at overtræde 3 regler i dit indlæg  *GG*

Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point.
Avatar billede pmprod Nybegynder
07. januar 2005 - 12:27 #2
Okay det vidste jeg ikke, Undskyld. I såfald vil jeg give de 100 point eller et beskedent beløb.

Hvis nogen vil have mod på opgaven så skriv.
Avatar billede koldskaal Praktikant
09. januar 2005 - 12:19 #3
lad os få nogle konkrete tal som vi kan forholde os til
Avatar billede Jman Praktikant
10. januar 2005 - 19:44 #4
hvis det er for point, så skriv dine krav herinde.. ellers kontakt mig på eksperten(a)jman.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
14. januar 2005 - 10:09 #5
lukke? (har har visst fået hjælp af andre)
Avatar billede william11 Nybegynder
25. februar 2005 - 08:20 #6
hejsa kan godt fikse noget for dig..;) add mig på msn eller kontankt mig på e-mail
williamengbjerg@hotmail. com
ps. hvis det er noget du kan bruge skal jeg selv nok sætte det ind på eksperten.dk så der ikke er andre som begynder at klage! ;)
// william11
Avatar billede pmprod Nybegynder
04. april 2005 - 16:09 #7
bumle bum
Avatar billede Kengun Praktikant
04. april 2005 - 22:09 #8
nåh