Avatar billede nadster Nybegynder
09. januar 2005 - 15:39 Der er 1 løsning

problem med bærbar og ekstern skærm via switchbox

Hey

Jeg har købt en switchbox, så jeg kan styre min bærbare med mit "stationære" tastetur, mus og skærm. Det eneste der ikke dur er min skærm, som ikke kan vises når jeg kører den fra min bærbare.

Den bliver ved med at blinke og komme med skærmens egen info-boks hvor der står "Attention, Out of range, H:16,6 KHz V:241,4Hz"

Når jeg skifter over til min stationære, så viser den fint billed på skærmen.

Jeg har prøvet at sætte skærmen direkte til den bærbare, men får samme besked. Så min umiddelbare konklusion er at det må opsætningen af skærmen / grafikkortet på den bærebare der er noget galt med. Men jeg kan ikke lige finde det rigtige sted at ændre, så det kommer til at passe. Nogen der kan guide mig på rette vej?
Avatar billede nadster Nybegynder
23. februar 2005 - 23:04 #1
lukker spørgsmål. Problem skyldes at jeg ikke har den orginale driver installeret på min bærbare. Hvis jeg installere den, så crasher computeren :(