Avatar billede nak01 Juniormester
11. januar 2005 - 14:30 Der er 1 kommentar

Windows i taskbar

Hvordan får jeg alle excelfilerne til at blive synlige i taskbaren ?
Jeg har opdaget at det er de delte filer som ændrer opsætningen  i Excel. Hver gang jeg har åbnet en delt fil skal jeg rette i "Tools/options/windows in taskbar" - meget generende !
Hvordan får jeg denne komando til at blive stationær ?
Eller er det bare noget man skal leve med når man kører med shared filer?
Avatar billede bak Seniormester
11. januar 2005 - 17:01 #1
Jeg tror du må leve med det, hvis ikke du vil optage en makro i din personlige mappe (person.xls), der laver det om og sætter det som en knap i menulinien.

makroen er ganske enkel og kunne se således ud.

Sub WindowsInTaskBar()
    Application.ShowWindowsInTaskbar = True
End Sub