Avatar billede strickie Nybegynder
12. januar 2005 - 12:51 Der er 1 løsning

LDAP Access til Public folder indeholdende contacts

Vi er igang med at flytte fra Novell og Groupwise til MS platform, med AD, Exchange og hele svineriet.

Vi har en win 2003 server og exchange 2003 kørerende.
Vi har importeret alle contacts fra vores groupwise til en public folder som kan indholde contacts og det virker såmænd fint nok. Alle brugere kan bruge disse contacts, men vi har brug for at kunne accesse disse contacts via LDAP også.

Kan man få LDAP access til en public folder som indeholder contacts?
Avatar billede strickie Nybegynder
08. august 2005 - 08:53 #1
Lukker!