Avatar billede rtkp Nybegynder
12. januar 2005 - 18:18 Der er 9 kommentarer

Tøj/sko links?

Ja skal jo snart til prag med Klassen! så jeg ville lige vide! om det var muligt a købe:

Nike Shox R4 sko dernede?
sos trøjer
Peak trøjer

og hva er prisen ca? i forhold til herhjemme?

Fake or not betyder ik noget

evt link til butikker dernede :P
Avatar billede htmlkongen Novice
12. januar 2005 - 18:21 #1
Kommer an på hvor du skal hen dernede - men hvis du er ligeglad med fake osv - så findes der (masser) af markeder på gader hvor folk sælger alt fra parfume (også fake) til knive og alt muligt andet... Der kan man helt sikkert finde sko og trøjer... :) Med (meget) mere .. Og det kommer an på hvad man køber og hvormeget og hvormeget man har købt og hvem der sælger/køber hvad prisen er.... Jo mere du køber jo mere kan man prutte med prisen :) Mit råd er at lede efter de markeder for de er der! :D

God tur :)
Avatar billede rtkp Nybegynder
12. januar 2005 - 18:25 #2
OKi. det vil jeg gøre! men vil du mene man kan købe Nike Shox sko?jo tark ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
12. januar 2005 - 18:42 #3
Alt hvad folk vil ha - det har de :) Udbud og efterspørgsel det er dét det handler om :)
Avatar billede ladyhawke Novice
12. januar 2005 - 19:05 #4
Husk lige at fakes bliver konfiskeret, hvis du bliver stoppet i tolden og de sender som regel en bøde med (hvis de har mistanke om du ved det)
Avatar billede rtkp Nybegynder
12. januar 2005 - 19:34 #5
okki. så må jeg jo heller gemme det :P
Avatar billede ladyhawke Novice
12. januar 2005 - 19:45 #6
dum ide, køb dog ægte, der er vel en grund til at du vil have nike shox etc. Det er da stadig billigere end i DK
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2005 - 20:46 #7
Ja støt du bare de stakkels underbetalte taiwaneserer der sidder og laver Nike sko...

P.s. hvis du er ligeglad med fake, er du vel ligeglad med hvad der står på tøjet, og hvorfor skal der stå noget specielt på tøjet?
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
12. januar 2005 - 20:49 #8
jeg vil nu også synes du skal købe herhjemme også fordi hvis du eventuelt skal ha dem byttet/reperaret...

jeg var i prag her sidste sommer der var jeg på et af de mange små markeder der kunne man blandtandet købe en polystation (playstation) og en Coco cola :D
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
12. januar 2005 - 20:49 #9
coco cola---trøje! ikke at forglemme