Avatar billede occir76 Nybegynder
13. januar 2005 - 11:50 Der er 2 kommentarer

Group policy mangler ADM fil

hej Alle.

Jeg sidder med en windows 2000 server som også er domain controller, min udfordring ligger omkring jeg skal bruge nogle registry settings som har med "remote desktop" til WinXP at gøre, og jeg mener ikke den adm.fil i 2000 har de settings...

så hjælp ... i hvilken adm fil ligger terminal services ??
Avatar billede clausgold Nybegynder
14. januar 2005 - 16:26 #1
Du kunne prøve at downloade den nyeste Adminpak til win XP hos Microsoft. Installer den på en af klienterne og kig så i AD.
Avatar billede webcon Nybegynder
19. januar 2005 - 23:57 #2
Terminal services ligge i system.adm men der er ikke så mange settings som man nu kunne ønske sig..