Avatar billede torbengb Nybegynder
20. marts 2001 - 16:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

søges: STILLE 40mm blæser

Jeg har en 40mm taiwan blæser på mit grafikkort, som støjer meget. Faktisk er den det eneste, der siger noget overhovedet. Jeg vil have noget lydløst istedet, hvem kan hjælpe mig?

Har netop prøvet en Pabst 412 F2H, men på 5V køler den ikke nok og på 12V larmer den som taiwan-modellen. hjælp...
Avatar billede snowmoad Nybegynder
21. maj 2001 - 15:04 #1
Prøv at trekke studiedata.dk
Avatar billede torbengb Nybegynder
21. maj 2001 - 16:20 #2
Det var der jeg købte Pabst blæseren. De lovede den var lydløs. Det var den kun ved 5V, men så kølede den ikke nok. Ved de 12V den er lavet til støjede den masser.
Avatar billede torbengb Nybegynder
21. juni 2004 - 09:09 #3
Ikke løst.