Avatar billede bluestrike Nybegynder
24. januar 2005 - 14:10 Der er 3 kommentarer

Opdater data online fra Outlook med exchange server.

Hej allesammen.
Jeg sidder for sjov og roder med et system der skal kunne opdatere en online kalender med ens lokale outlook.

Jeg har fået det til at virke med almindelig 1 sessions outlook, hvis man kan kalde det det.

Nu vil jeg hører om der er nogen forskel på den måde man læser kalender elementer, eller mails fra bestemte mapper, hvis outlook er koblet op til en exchange server.

Jeg har prøvet at få scriptet til at kører på en maskine koblet op til en maskine med outlook med en exchange server.
Det virkede ikke rigtigt, så jeg ville hører om man skal ændre noget for at få koden til at kører med exchange server.

Håber I kan hjælpe med nogle svar.
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. januar 2005 - 14:25 #1
Kigger med
Avatar billede mik Nybegynder
24. januar 2005 - 14:38 #2
Kigger med
Avatar billede steen_hansen Forsker
03. juli 2005 - 20:22 #3
Fandt du ud af noget?