Avatar billede 1234qwer Nybegynder
26. januar 2005 - 06:54 Der er 2 kommentarer

Reinstallation af XP

Efter utallige gange problemløst at have reinstalleret Win XP kan jeg pludselig ikke få vores computere(2 stk)til at boote fra installations cdrom'en.For begge pc'eres vedkommende er det første reinstallation efter at servicepack2 er lagt på! Jeg har formateret bootpartitionen før installationen!
Avatar billede rune_daub Nybegynder
26. januar 2005 - 08:23 #1
Hvad sker der?
Vil computeren ikke genkende din CD rom som boot drive, eller siger den at din WinXP cd rom er en ugyldig boot disk?
Avatar billede 1234qwer Nybegynder
26. januar 2005 - 08:54 #2
Den starter op med beskeden om at "trykke på en vilkårlig tast for at boote fra cd rom'en"!
Efter at have gjort det undersøges maskinens hardwareopsætning - efter ca. 10 sekunder genstarter maskinen(gælder stadig dem begge)