Avatar billede roelsgaard Nybegynder
22. marts 2001 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

www.roelsgaard.dk - vurdering

Jeg søger lidt konstruktiv kritik på mit site.
Jeg tænker ikke på indholdet, men mere på designet af siden.

Roelsgaard
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
22. marts 2001 - 20:30 #1
Hvis du går efter et professionelt design, så synes jeg ikke helt om det, men hvis det er en privat hjemmeside, så er den ikke så rene
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. marts 2001 - 20:35 #2
Du skal ikke have mellemrum i URL-er
  http://www.roelsgaard.dk/index.php?page=os&name=Om os
Skriv den som
  http://www.roelsgaard.dk/index.php?page=os&name=Om+os
ellers er det ikke standarden, og nogle browsere vil ikke vise siden
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
22. marts 2001 - 20:37 #3
erikjacobsen>>>Den skal jeg huske!
Avatar billede repsac Nybegynder
22. marts 2001 - 21:17 #4
Hvis du endelig skal lave nogle scrollbar\'en i \"nye\" farver, så synes jeg godt der kan være lidt mere \"spræl\" i dem. De er - om muligt - mere kedelige end de almindelige.

Jeg synes det er _rigtig_ godt at du - inden folk klikker - gør dem opmærksom på hvad de kan forvente, nemlig at de \"gennemstregede\" links er til sider der ikke er færdige endnu.
- et solidt plus.

At have 120 animationer på én side er måske nok lige lovligt i overkanten. Tænk på brugeren der sidder på et k56-modem ... det må være trAlst.

Den nederste tekst på siderne bør ikke være italic (<i></i>) - det ødelægger/brydder med alt det andet design, som egentlig er ok. Bare lav det som almindelig tekst, evt. lidt mindre ...

Casper
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
22. marts 2001 - 21:49 #5
Jeg tager alle svar op, og lukker spørgsmålet nu.
Tak for hjælpen!

Roelsgaard
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. marts 2001 - 07:43 #6
\"Dividers\"? Diverse?
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
23. marts 2001 - 15:11 #7
jeg ved det faktisk ikke....det hed de bare der hvor jeg fandt dem!