14. februar 2005 - 13:33Der er
7 kommentarer og 1 løsning
lave en hjemmeside i tables og når man klikker på en link for man
hejsa
jeg vil bare lige høre om det kan lade sig gøre at når man laver en hjemmeside i tables, og man så har en table som menu ude i venstre side, og når man så klikker på et link, vise det i en table som er i midten?
Danmark vil mindske afhængigheden af globale techgiganter, men det kræver mere end politiske formuleringer og strategier, understreger PROSA’s formand Niels Bertelsen.
Det er jo bare at bygge en hjemmeside op og så skifte teksten ud i tablen på de sider du linker til.. Du laver en slags skabelon, hvor alle menupunkter osv. er der.. Forstår du??
Du har en tabel: <table width="780" height="100%"> <tr> <td width="150">Her placerer du din menu</td> <td width="630">Velkommen til min hjemmeside</td> </tr> </table>
Tabellen der er 630, ændrer du så teksten/billederne fra side til side..
Det er basic HTML programmering, ellers skal du ud og finde nogle artikler for nybegyndere.. ;-)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.