Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 14:07 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

TV-out signal missing

Jeg har et Grafikkort med TV-out, problemet er bare at TV-out jeg ikke kan få tv-out funktionen til at virke. Jeg har prøvet at gå ind under Egenskaber - Indstillinger - Advanceret - Skærm, men der er intet.

Jeg har et GeForce 6610XL.

Hvordan får jeg grafikkortet til at sende et signal til TV-et?
Alle kabelerne er på plads!
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 14:30 #1
Hvad har du sat den til derinde ?
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 14:48 #2
Jeg har et STIK der går fra C og S-video i grafikkortet, til Scart i TVet!
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 14:50 #3
Det er sat til, som der skal, det er bare hvordan jeg får signalet frem.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 14:54 #4
ja men hvordan har du opsat det inde i egenskaber for din(e) skærme ? (du behøver ikke både have et CVBS og et S-video signal til dit tv på en gang, det er der ingen grund til)
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 15:04 #5
Der står bare; Skærmtype:
              Standard Skærm
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 15:14 #6
ja men du skal ind under avancerede indstillinger, og bestemme om det skal klones, om om medie filer skal visi i fuldscreen på tv osv.)
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 16:18 #7
How?
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 16:28 #8
Hvis det skal være, er jeg villig til at give flere points, for en løsning.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 16:31 #9
lad os nu få ordnet problemet, så bestemmer du selv om du vil give flere point ;) men højre klik på skrive bordet, vælg egenskaber, avanceret det fanblad som hedder noget med geforce, der kommer nu et vindue ved siden af ikke ?
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 16:39 #10
Jo, der er der. Det kan jeg også komme ind i via. skrivebordet -> NVIDIA Display! Og jo, der kommer et vindue ved siden af.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 16:43 #11
Fint der står min til clone i nview og i full screen video til secondary display.

Finder den dit tv korrekt ?
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 16:50 #12
Nej, jeg kan ikke se mit TV. Og heller ikke se nview!
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 16:58 #13
ok, så skal vi lige have den til det først, tænd dit tv, og genstart din computer engang , derved burde den (hvis det er korrekt sat til) detektere dit TV. gør den det ?
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 19:28 #14
Jeg gjorde følgende;
Jeg satte Computeren til mit 14" TV, det virkede fint, så satte jeg opløsningen lidt op, selv om FJERNSYNET, normal kørte med 640x400, men det virkede stadig fint, da jeg så flytte computeren til et andet 28" fjernsyn, vil den ikke, jeg overvejer om det kan være pga. jeg har instillet TV-out signalet, hvis det er i sådan et tilfælde, hvordan kan jeg så sætte skærmoplysningen ned?
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 19:35 #15
prøv og sæt den til dit 14" igen og se om det virker, gør det det, er det dit 28" tv vi skal koncentrere os om.
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 19:37 #16
Det har jeg lige prøvet, det virker fint.
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 19:43 #17
Jeg kan også høre lyden op TVet, og hver gang jeg foretager ændringer af skærmopløsningen, kommer der er hvidt glimt på TVet.
Avatar billede drip Nybegynder
15. februar 2005 - 19:45 #18
Under NVIDIA GeForce "menuen", kan jeg ikke længere se de 2 monitorer, som jeg kunne lige før, da jeg havde 14"!
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 19:49 #19
det betyder at dit TV ikke bliver detekteret, måden den detekter om der sidder et tv er den modstand den kigger ind i, og der må næsten være en fejl i dit tv :/ (det virker jo fint på andre tv)
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 15:14 #20
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?
Avatar billede drip Nybegynder
24. marts 2005 - 22:50 #21
Lukker!!