Avatar billede mannik Nybegynder
17. februar 2005 - 08:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Litestep shell

Hej exp

skulle der mon være nogen der har prøvet Litestep.net shell? Deres side er godt nok nede lige for tiden men hvis man søger på google kan man læse lidt. Det ser umiddelbart spændende ud men jeg ville lige hører om der skulle være nogen der har lidt erfaring med det.
Avatar billede hmann Nybegynder
17. februar 2005 - 09:23 #1
Hej mannik,

jeg roder selv lidt med det for tiden - og ja det ser spændende ud :)
Du skal dog være klar på at alt opsætning foregår via tekstfiler.
og det er en stor hjælp at snuse en del rundt på deres forum.
Her vil du blandt andet finde ud af at selve dokumentationen ligger på shellfront.org:
en meget god start er at læse det her:
http://lsdocs.shellfront.org/

Mvh
HMann
Avatar billede hmann Nybegynder
17. februar 2005 - 09:28 #2
og her er en side med masser af færdiglavede shell themes:
http://www.customize.org/list/ls
Avatar billede venturer Nybegynder
17. februar 2005 - 09:32 #3
Det er lang tid siden jeg brugte det (til bage til NT). Men det kan varmt anbefales hvis du er frisk på lidt low-tech opsætning og konfiguration. Det hele foregår, som hmann skiver, nemlig i simple tekstfiler.
Der er ingen grænser for hvad du kan gøre med din brugerflade, og flere ting i Windows fungerede hurtigere da jeg bruge LiteStep :)
Avatar billede mannik Nybegynder
17. februar 2005 - 18:05 #4
Tak
Jeg ser på det og forsøger måske 8>) hmann er der andre måder jeg kunne kontakte dig på hvis det går helt i kage?

Od d'herrer, hvordan skal point fordeles?