Avatar billede _lonny Nybegynder
19. februar 2005 - 15:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søjlediagram med interval

Jeg har lavet et søjlediagram hvor jeg gerne vil have at den føste søjle går fra intervallet 1 til 2, og den næste søjle går fra intervallet 2 til 3.

Men jeg kan kun få den til at kalde den første søjle for 1 og den næste for 2.

Hvordan får jeg den til at sætte søjlen op så den starter på punktet 1 og slutter på punktet 2.

Jeg  ved ikke om ovenstående er forståligt, men jeg kan desværre ikke vedhæfte grafen, det ville ellers gøre det meget lettere at forklare :-)
Avatar billede alen32 Nybegynder
19. februar 2005 - 20:01 #1
Kan du ikke forklare lidt bedre
Avatar billede _lonny Nybegynder
29. maj 2005 - 18:37 #2
Trækker spørgsmål tilbage