Avatar billede lomor Nybegynder
21. februar 2005 - 14:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærmen fryser

HJÆÆÆÆlp hvergang jeg skifter cd eller dvd i mit drev fryser (låser) skærmen, hvad kan der være galt
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2005 - 15:00 #1
det er nok ikke din skærm der låser ;) kom med nogle flere oplysninger om hvilket drev du har, hvilket styresystem du benytter osv.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
21. februar 2005 - 15:50 #2
dårlig driver til drev, mangel på ram, grafikdriver osv osv.
som Screem siger, same procedure as last time! (even it's a new query!) ;-)
host op med flere info, så er chancen for pletskud større (at ramme en knast i en ladeport på 50 m afstand når man ikke ved hvilken knast der skal rammes er ikke nemt!)
Avatar billede lomor Nybegynder
21. februar 2005 - 19:09 #3
Jeg kører windows XP prof. mit drev er helt nyt NEC DVD RW ND 3520A
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2005 - 21:12 #4
har du prøvet at opdatere firmwaren i drevet ?
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
22. februar 2005 - 08:42 #5
lyder som et driverproblem først og fremmest, men har du ellers oplevet anden ustabilitet som kunne tyde på der er mere i det?
Avatar billede lomor Nybegynder
19. august 2010 - 10:19 #6
tak ejoergensen