Avatar billede nadster Nybegynder
23. februar 2005 - 23:08 Der er 1 løsning

lukke pop-up vindue og reload

Hej

Jeg har en side, hvorfra den kan kaldes et pop-up vindue frem. Der kan så laves nogle instillinger, og hvis der vælges gem, så skal den lukke vinduet og reloade den oprindelige side, så de gemte ændringer kan ses...

Jeg har siddet og roddet med noget ASP, virker ikke som jeg lige vil have det til. Min tanke, er at jeg nok skal i noget javascript, men vil høre her først?

Og hvis nogen har løsningen, så sig endelig frem :)
Avatar billede nadster Nybegynder
24. februar 2005 - 00:47 #1
svaret kom af sig selv, da jeg gik på nærmere jagt i diverse javascript sites.

<script language="javascript">
window.opener.navigate(window.opener.document.location.href);
window.close();
</script>