24. februar 2005 - 08:44Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Manglende email fra E
Jeg har ikke fået mail fra E siden 23-02-2005 14:45. Hverken fra "Kategori abonnering" eller fra ? jeg medvirker i. Jeg vil derfor høre om det er et generelt problem, eller det bare er mig.
Jeg medvirker i mange ?, så jeg har lidt svært ved at undvære den mail.
Det var et problem hos udbyder. Mailserveren har ikke send mail vidre til mig siden i går, men det er løst nu....
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.