Avatar billede roelsgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 19:31 Der er 23 kommentarer

Admin, jeg vil af med disse point!

pga. et uheldigt spørgsmål (warez), der sluttede med at jeg fik tildelt disse point, vil jeg gerne a\' med dem igen.
Jeg fortryder selvfølgelig mine handlinger.
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
25. marts 2001 - 19:33 #1
Må jeg få dem? ;o)

J/K
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. marts 2001 - 19:34 #2
tag dig sammen netfreak
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 19:34 #3
ja......sQ
Avatar billede exe-s Nybegynder
25. marts 2001 - 19:35 #4
godt roelsgaard....... Dejligt jeg ikke fik med dem at gøre.
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
25. marts 2001 - 19:36 #5
Ok... Jeg skrev sgu også J/K
Avatar billede exe-s Nybegynder
25. marts 2001 - 19:37 #6
hvad betyder j/k
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 19:41 #7
Ja, men jeg har sq stadig med dem at gøre :-/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. marts 2001 - 19:41 #8
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 19:42 #9
Ja, det er dem *suk*
Avatar billede goldduck Nybegynder
25. marts 2001 - 20:16 #10
Jeg vil da gerne have dem ;-)

/goldduck
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 20:16 #11
Ja, det er der sq mange der gerne vil!
Avatar billede goldduck Nybegynder
26. marts 2001 - 13:16 #12
Helt ærgligt! Man kan da ikke bare skrive at man vil af med nogle points! Behold dem dog!

/goldduck
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. marts 2001 - 13:20 #13
goldduck - Jeg mener seriøst du skal holde dig langt væk fra det her spørgsmål. Enten læser du det igennem og forstår ellers holder du din mund lukket.
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
26. marts 2001 - 16:00 #14
goldduck - Er du ikke lidt dum ??????
prøv at se din kommentar :
Helt ærgligt! Man kan da ikke bare skrive at man vil af med nogle points! Behold dem dog!

/goldduck .
OG SÅ LAVER DU ET SVAR!!! *doooh*
Avatar billede goldduck Nybegynder
26. marts 2001 - 16:34 #15
nikolajdu - Uhh, du mener SERIØST! at jeg skal trække mig ud af det her spørgsmål?
LOL,LOL!
Si\' mig engang! Tror du jeg bare \"hopper\" ud bare fordi du mener SERIØST at jeg skal gøre sådan?! lololololololol!

Og mere til netfreak14: Jeg er ikke dum. Det var skam et udemærket svar! Jeg kan jo ikke gøre for at han har dårlig samvittighed eller sådan noget!

Og nu trækker jeg mig fra jeres små ulovligheder!

/goldduck
Avatar billede goldduck Nybegynder
26. marts 2001 - 16:35 #16
Og hvorfor finder du ikke bare ham der gav dig point\'sne???

/goldduck
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. marts 2001 - 16:45 #17
goldduck - Hvis du havde læst det her igennem ville du kende svaret selv, men du er åbenbart for dum til at gøre det. Læs det igennem eller hold dig dog væk fremfor at spilde vores tid med tåbelige indlæg.
Avatar billede goldduck Nybegynder
26. marts 2001 - 18:18 #18
nikolajdu - Hmm... Ok!
Farvel!

/goldduck
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
07. april 2001 - 20:33 #19
roelgaard>>> Hvordan kan du have fået 300 point når der kun står at du har tjent 112 point under:http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=roelsgaard&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0

???
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. august 2001 - 19:42 #20
Kom du nogen sinde af med dem?
Avatar billede goldduck Nybegynder
17. august 2001 - 21:55 #21
Ha ha!

De er nogle spader! At de ikk\' bare selv beholder point\'sne ;)

Hehe!

/GoldDuck
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
15. juni 2002 - 10:04 #22
Giv denne bruger disse point.

(resten)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. juni 2002 - 11:57 #23
Resten-> Hvis du prøver at se statusen for roelsgaard ( http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=roelsgaard ) vil du opdage et han ikke længere er på eksperten.. Hans bruger er ikke længere aktiv og kan derfor ikke acceptere dit svar..

Du har godt nok været uheldig.. Alle de 3 sprøgsmål du selv er gået tilbage for at svare på, er skrevet af en bruger der ikke længere er aktiv.. ;o)