Avatar billede lillejens Nybegynder
28. februar 2005 - 15:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan man afspille en lydfil når man kører musen over en celle

kan man afspille en lydfil når man kører musen over en celle og kan man vælge mellem mange lydfiler efter hvad værdi der er i cellen og hvordan?
Avatar billede bak Seniormester
28. februar 2005 - 16:15 #1
du kan få afspllet en lydfil, når du vælger cellen med en makro og du kan også vælge hvilken i makroen.
jeg tror ikke du kan få den afspillet når du kører musen henover cellen.
Avatar billede lillejens Nybegynder
28. februar 2005 - 16:27 #2
Ok, det jeg sidder og bøvler med er det Polske alfabetog det er lige sådan at gå til der er ca 17 lyde mer end i det Danske, og så var min næste plan sådan set at prøve med ord hvis jeg kunne få det første til at virke
Avatar billede faithless Praktikant
01. marts 2005 - 11:15 #3
Du kan evt. gemme Excel arket som HTML, så bør det være muligt at få den til at afspille lyde når muse bevæges over en celle. Men det kræver noget programering i (D)HTML, eller andre web sprog, så du kan evt. også spørge i de grupper.
Avatar billede lillejens Nybegynder
05. januar 2007 - 10:01 #4
hvordan lukke jeg det spørgsmål
Avatar billede lillejens Nybegynder
05. januar 2007 - 11:35 #5
jeg har fundet ud af det