Avatar billede al9000 Nybegynder
01. marts 2005 - 08:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af Logo

Jeg vil gerne have designet et logo til hjemmesiden www.acehigh.dk.

Designet skal helst passe ind i farver / størrelse til siden, idet jeg ikke har den store erfaring med at lave om på ting (desværre).

Der er mere eller mindre frit slag - men jeg kunne forestille mig fx et "klør-logo" (det er en side der er er relateret til Poker, hvor der står AceHigh.dk henover. lidt lige som logoerne på poker.dk eller pokernet.dk, men det skal naturligvis ikke være "rip-off".

forslag kan uploades til gennemsyn eller mailes til acehighdk@gmail.com
Avatar billede weblex Nybegynder
01. marts 2005 - 18:38 #1
Avatar billede al9000 Nybegynder
01. marts 2005 - 19:50 #2
Det ser ritig godt ud, er der mulighed for du gider maile det til mig? Evt, lave et forslag eller 2 mere?
Avatar billede weblex Nybegynder
01. marts 2005 - 19:59 #3
Det er på vej - jeg kan ikke love, at jeg orker at lave flere :o)
Avatar billede al9000 Nybegynder
01. marts 2005 - 20:38 #4
Det er bare i orden. Tak for hjælpen.