Avatar billede al9000 Nybegynder
02. marts 2005 - 13:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design af logo (2)

Jeg lavede dette spm, forleden og fik et godt resultat:

http://www.eksperten.dk/spm/595684

Jeg vil gerne have et lignende logo, men denne gang skal der ikke kun være et es, men både et es og en konge, og teksten skal være: BigSlick.dk

Jeg vil gerne have et design der er oprettet på en "blank" baggrund, således det kan passes ind på en side hvor farverne endnu ikke er valgt.

Jeg vil gerne have tilsendt designet på Acehighdk@gmail.com eller lagt op, som var tilfældet i http://www.eksperten.dk/spm/595684

Var meget tilfreds med sidste løsning, og vil tilbyde 200 point igen.
Avatar billede docks Nybegynder
02. marts 2005 - 14:02 #1
Nu skriver jeg ikke det her for at være et røvhul, men føler bare at man skal være opmærksom på dette. Det kan så også være at jeg tager fejl!

Mit indtryk er at du åbenbart har gang i nogle poker sider hvor du håber på at tjene nogle penge. Fint nok. Når du så tilbyder 200 point for at få lavet logoer pisser det mig lidt af, du burde istedet betale dem der laver logoet til dig. Eksperten er et forum hvor man skal hjælpe hinanden og ikke et sted hvor folk kan komme og få lavet gratis ting ved at tilbyde mange point. Du burde istedet prøve at lave noget og så kan folk give deres kommentarer til det grafiske arbejde du har lavet. Jeg synes det er MEGET bekymrende at eksperten.dk er blevet til et sted hvor man nu kan komme ind og udnytte unge programmører/grafikere.
Avatar billede al9000 Nybegynder
02. marts 2005 - 15:11 #2
Nu er jeg selv "ung" eller rettere jeg er da i hvertfald under 30. Det er korrekt, at Acehigh.dk skal bruges til "noget vedr. Poker" og det er da også korrekt, at jeg (eller rettere vi) håber på at kunne tjene lidt penge på det.

Nu er det sådan, at det jo kræver at man kommer op og stå først - da jeg ikke har tænkt mig at investere i en masse penge i noget, som der ingen garanti er for bliver til noget.

Jeg er ikke selv i stand til at lave noget der bare er 10% så folt, som det logo jeg blev tilbudt i mit forrige spørgsmål.

Når det så er sagt, så kan jeg da også røbe, at jeg allerede har mailet til ham der lavede mit logo for at høre den "unge grafiker" (som er 12 ældre end mig selv) om han ville være interesseret i at lave noget mere arbejde for os, hvis vores side bliver en succes - og at hvis dette er tilfældet så vil dette være mod (godt nok en beskeden) betaling.

Jeg føler på ingen måde jeg udnytter folk, jeg var bare desperat efter at få designet et logo - jeg forsøgte mig med nogle søgninger på goggle først, og de steder jeg fandt skulle have 1.500 kroner og op efter - og det vil jeg altså ikke gi som "iværksætter" som ikke har de store penge at smide i en ellers god ide.

Så alt i alt, så mener jeg din kritik er skudt lidt ved siden af.

Jeg kan da også sige, at jeg selv på et tidspunkt bidrog med min viden på en side, hvor det var basseret på point og ikke penge. Min viden ligger i økonomi og jura (det var startfima.dk) - og føler mig da ikke specielt misbrugt selv om jeg brugte rigtig mange timer på at hjælpe folk igang med et eller andet.!

Iøvrigt tror jeg du vil kunne bruge 1.000 timer på mig, og jeg vil stadig ikke kunne tegne et logo.
Avatar billede al9000 Nybegynder
02. marts 2005 - 15:12 #3
Iøvrigt er siden BigSlick.dk tiltænkt som en hjemmeside / "klubhus" for mine kammerater og jeg som spiller lidt hyggepoker en gang i mellem - hvis det da gør en forskel for dig ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
02. marts 2005 - 19:07 #4
Avatar billede weblex Nybegynder
02. marts 2005 - 19:10 #5
... i øvrigt på hvid baggrund. Hvis du vil bruge logoet, kan du når du har valgt baggrund bare kontakte mig, så fixer vi noget. Jeg kan ikke lave dette logo med transparent baggrund, da der er skyggeeffekter, og det kan gif ikke håndtere.
Avatar billede al9000 Nybegynder
02. marts 2005 - 21:14 #6
endnu engang tak for hjælpen
Avatar billede websam Nybegynder
03. marts 2005 - 13:31 #7
weblex >> Så lav det som png såkan du godt gemme det transparent :o)

/Websam
Avatar billede weblex Nybegynder
03. marts 2005 - 18:23 #8
Mjahhh - men er det ikke noget med, at det ikke kan sammen med IE?
Avatar billede websam Nybegynder
04. marts 2005 - 13:39 #9
Det virker da fint her :o)
Avatar billede websam Nybegynder
04. marts 2005 - 13:39 #10
Måske ikke i tidligere versioner det ved jeg ikke noget om :o)