Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 11:13 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Bliv sælger hos os, og tjen 2000 kr. pr. salg

Vi er en seriøs virksomhed med 15 freelance webudviklere, som søger sælgere.

Produktet du skal sælge er en komplet webløsning, det kan være en præsentation af en virksomhed, forening, sportsklub eller lign. En webshop, forum, portal osv. Prisen for denne komplette webløsning er kun kr. 9500,- så der er stort potentiale for salg, da denne pris er langt under den normale markedspris.

Hver gang du sælger en webløsning får du 2000,- kr. af os, så det er ikke mange kunder du skal skaffe, for at tjene en god månedsløn.
Du udvælger selv hvilke virksomheder, foreninger, sportsklubber osv. du vil kontakte. Hvilket er en  stor fordel for dig, så kan du selv vælge hvor mange du vil kontakte, det vil sige hvor lang tid du vil bruge på det, altså om det skal være et fritidsjob eller fuldtidsjob.

Du bestemmer selv hvordan du vil sælge produktet, om du vil benytte telefonsalg, henvende dig personligt til lokale virksomheder/butikker eller lign.
Der er ingen faste arbejdstider, der er heller ingen krav fra vores side om hvor mange kunder du skal erhverve. Telefonsalg foregår via egen din telefon/telefonregning.

Nærmere og mere detaljerede oplysninger følger ved kontakt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 11:17 #1
du må kun oprette et spørgsmål, så luk det ene inden du får problemer med coadmins.

Du lukker bare ved at smide et svar og give dig selv point.
Avatar billede kalp Novice
03. marts 2005 - 11:18 #2
han er skam oprettet mere end 2
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2005 - 11:20 #3
Jeg synes altid det er en god ide at holde fokus på produktet nærmere end hvor mange penge man kan tjene på at sælge det :)

--
pacroon
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 11:21 #4
heh ja du har ret kalp, fik bare mail omkring 2 ;)
Du ska lukke dem alle undtagen et, ellers kommer coadmins efter dig :o)
Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 11:25 #5
Farvel
Avatar billede kalp Novice
03. marts 2005 - 11:26 #6
Jeg må indrømme kan ikke se pointen i at arbejde for en seriøs virksomhed når man alligevel selv skal ordne det hele hehehehe!!!!!!
Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 11:28 #7
Kalp: Du skal ikke ordne det hele selv. Sælgers opgave er blot at henvede sig til kunden. Vores opgaver er webudvikling, administration, regnskab, efterfølgende kundekontakt, efterfølgende kundebesøg osv.
Avatar billede kalp Novice
03. marts 2005 - 11:32 #8
ahh okay det smart nok:) men jeg har ikke den bedste telefonstemme:P
Avatar billede soenderskov Seniormester
03. marts 2005 - 11:49 #9
lyder da som et fedt job hvor man kan tjene kassen
Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 11:51 #10
Martonline: Det er helt rigtigt. Du kan kontakte os på email: info@smp-group.dk - Så kan du jo komme i gang snarest.
Glæder os til at høre fra dig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. marts 2005 - 11:58 #11
Husk hvad en klog og dygtig sælger sagde engang på eksperten;

1. Du skal aldrig bruge din private telefon.
2. Du skal altid have en grundløn.

/per
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 12:00 #12
er meget enig med hoejrup der :)
Avatar billede soenderskov Seniormester
03. marts 2005 - 12:01 #13
hmm ja grundløn hvis man skal leve af det, men hvis det er supplerende til et studie eller "tilskud" til militær løn så er grundlønnen jo lige meget ikke??

tlf hmm bedst at besøge virksomhederne tror jeg
Avatar billede soenderskov Seniormester
03. marts 2005 - 12:05 #14
hmm smp-group> hvis i lever af at designe hjemmesider osv. hvorfor er jeres egen så ikke bedre??? hvis man henviser et firma til jeres hjemmeside flygter de da igen
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2005 - 13:13 #15
Jeg finder det bare tåbeligt at der fokuseres så meget på hvor mange penge man kan tjene, end på produktet.

Hvad læser vi om dette produkt?
  "Produktet du skal sælge er en komplet webløsning, det kan være en præsentation af en virksomhed, forening, sportsklub eller lign. En webshop, forum, portal osv."

Og resten er varm luft.

Hvis en sælger sagde dét til mig, og denne forklarede derudover at prisen på det her produkt altså simpelthen var vanvittigt billigt - ville jeg smække røret på med det samme.

--
pacroon
Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 13:22 #16
pacroon: Jeg tror desværre ikke du forstår vores mening. Det er ikke hjemmesider vi ønsker at sælge til jer. Det er at finde en sælger. Grunden til at vi har skrevet meget kort, hvad sælgeren kan sælge, er fordi så har sælgeren mere frie muligheder, og kan sælge alle webløsninger, så det passer helt til kundens behov.
Vores webudviklere kan lave alle typer hjemmesider, så hvorfor sætte begrænsninger, når alt kan lade sig gøre.
Så det vi søger er sælgerer der ved noget om hjemmesider, og dermed kan give et forslag til kunden om, hvordan en hjemmeside kan være en fordel for netop deres virksomhed, forening eller lign.
Hvis du synes at det er umuligt for en sælger, at selv finde ud hvordan en hjemmeside skal være for den enkle kunde, synes jeg ikke du skal melde dig som sælger.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. marts 2005 - 14:43 #17
3. Desuden skal der altid laves en kontrakt.

De fleste professionelle firmaer ville løbe skrigende bort. Hvis de så det
grafiske layout, og sourcekoden på smp-group.dk.
Hvordan kan man starte en webdesign bureau på så lille et grundlag?

/per
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2005 - 16:05 #18
smp-group: Jeg har heller ikke tænkt mig at melde mig som sælger, jeg kommenterer blot "reklamen" for at gøre det attraktivt for én at være sælger for Jer.

En sælger kan vel forvente at blive spurgt af en potentiel kunde: "Hvad kan I? Hvad har I lavet? Kan jeg se nogle referencer? Kan I lave det, og det, og det?"

Så kan en sælger jo ikke bare svare: "Vi kan lave _ALT_, der er simpelthen ikke dét vi ikke kan lave - og det er for 9500 ;-"

--
pacroon
Avatar billede areon Nybegynder
03. marts 2005 - 23:07 #19
Hejsa, ville lige have et lille indlæg lagt ind her`??
Skal jeg ud og have en ny skærm eller er alle billederne på jeres sider "Blured"?
Hvorfor er hjemmesiden på engelsk?
Avatar billede flashers Nybegynder
04. marts 2005 - 08:12 #20
Hej gutter og forfatter af indlæget,
Kan godt forholde mig til det de andre skriver, men kan ikke se hvorfor de gør det så negativt for i forsøger jo og det er vel starten på noget.

Men i skulle nok lave lidt om på jeres egen side og derud over fremmestille et par fiktive referencer som i kunne vise frem, de behøver ikke omhandle det helt store, men ved at lave dem vise hvad det er i kan tilbyde kunder.

Jeg ved at det kan være en svær cirkel at bryde igennem -- Ingen referencer = ingen nye kunder ;; men har i ingen kunder er det jo svært at have referencer.

Men som en gammel mand sagde, man skal yde for at kunne nyde. Forslag:: Kontakt foreninger og tilbyd jer gratis, dette vil give jer referencer, noget at lave og god omtale da foreninger tit snakker sammen.
Det er muligt i ikke ser dette forslag som en åbning, men kan så sige at jeg gjorde i sin tid, arbejde gratis for tre foreninger et godt stykke tid, fik et par flasker vin og en god whisky for det, men nu har jeg da referencer og kunder der også vil betale penge for det jeg kan tilbyde.

Håber i tager lidt af det til jer for man skal starte et sted, så god vind i sejlende.