Avatar billede sterion1 Nybegynder
07. marts 2005 - 22:03 Der er 5 kommentarer

Trådløst net.

Tjoo! jeg har min stationære med en 2 mbit stofa forbindelse og det kører gennem et modem til min stationære.
Fik så en bærbar af en kammerat og har invisteret i et trådløst netværks kort. MeeN - Kan det lade sig gøre eller skal jeg have router og access point og alt det der?
Avatar billede krydset Nybegynder
07. marts 2005 - 22:09 #1
Du skal have stofa familie opkobling, det er ikke lovligt at have mere end 1 pc på en stofa linie uden fam. opkobling, derfor er dette spm ikke lovligt her på eksperten og bedes lukket......
Avatar billede sterion1 Nybegynder
07. marts 2005 - 22:10 #2
slap af vidst ik. sry så. ->
Avatar billede krydset Nybegynder
07. marts 2005 - 22:15 #3
Jeg slapper fuldstændig af, jeg gør dig bare opmærksom på at det ikke er lovligt at gøre følgende du spørger om.
Avatar billede sterion1 Nybegynder
07. marts 2005 - 22:19 #4
Syntes bare det var lidt drastigt. anyways du kan tjene nogle points her.
Når jeg har bestilt familie opkobling, skal jeg så have en router eller beholde modem oder?
Avatar billede krydset Nybegynder
07. marts 2005 - 22:46 #5
Du skal beholde modem, yderligere tilslutter du dit modem til at trådløst acces point, og så skulle du kunne logge på fra alle maskiner (mener det er max 5 pc´er) med rugernavn og adgangskode