Avatar billede svarrer Nybegynder
08. marts 2005 - 10:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word 97 bruger 98 % CPU ressourcer

Hejsa..

Jeg er igang med at lave mig en lille rapport..Og.. efter rapporten oversteg en 55 sider (ca).. begyndte winword.exe at bruge omkring 98 % af CPU kraften under processer..(ctrl-alt-del)
Den bruger ressourcerne ligegyldigt om jeg har word som det aktive program, eller jeg laver andre ting og det bare er i baggrunden!?!
Jeg benytter mig ikke af nogen vilde fancy ting, alm billeder, sidefod, og indholdsfortegnelse.

jeg har oplevet det før.. og fandt aldrig rigtig en løsning?!.. er der nogen der har en ide til hvad det kan være?!?!

På forhånd tak!

Christian
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2005 - 10:45 #1
Det er sikkert den automatisk gem funktion, du bliver nødt til at undvære, når dokumentet er så stort.
Avatar billede svarrer Nybegynder
08. marts 2005 - 10:55 #2
Hmm.. ser ikk ud til at det umiddelbart virker.. :-(
Den går også først amok hvis jeg begynder at rette i teksten?!  hvis jeg vil se udskriften.. så falder CPU bruget til normalen i små 10 sek. og så begynder den ellers på 100% igen!?!
Meget meget mærkeligt?!
Avatar billede pctb Nybegynder
08. marts 2005 - 11:01 #3
Prøv at checke din .dot-fil, har selv været ude for at den pludselig var meget stor og gav samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2005 - 11:05 #4
rigtig god ide. normal.dot kan blive "snavset" og give store problemer. Hvis du ikke har makroer, autotekster, typografier eller lignende i din normal.dot, så omdøb den. så danner Word selv en ny normal.dot.
Avatar billede svarrer Nybegynder
08. marts 2005 - 11:12 #5
Jeg har lige kontrolleret samtlig .Dot filer.. og ingen af dem var særligt store.. og prøvede at rename normal.dot og starte word igen.. så længe jeg bare browser mit dokument virker det som om der ikke er nogen problemer..men ligeså snart jeg redigere.. !! så når jeg ca 50 charaktere.. og så går den amok!

tak for hurtig response!!
Avatar billede svarrer Nybegynder
08. marts 2005 - 11:41 #6
Hmm.. Tror jeg har knækket nøden.. det var den løbende stavekontrol der ikke kunne overskue alle mine engelske ord.? (for meget rødt ;-)) ...Men tak for den hurtige response!

Mvh
Christian