Avatar billede jae Nybegynder
10. marts 2005 - 08:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre stien til flere link-henvisninger

Jeg har et regneark liggende på min egen computer, i dette regneark er der mange celler der henter data fra et andet regneark på netværket. Nu er regnearket på netværket blevet flyttet, og mit regneark viser ikke længere de opdaterede værdier! - Der er mange henvisninger i mit regneark, så hvordan for jeg lettest "fortalt" renearket den nye placering på netværket???? Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede bak Seniormester
10. marts 2005 - 09:36 #1
Under Rediger / Kæder har du mulighed for at vælge "Skift Kilde". Her vælger du så bare regnearket på den nye placering
Avatar billede jae Nybegynder
10. marts 2005 - 11:35 #2
Super - det virker, tak skal du have
Avatar billede jae Nybegynder
10. marts 2005 - 11:48 #3
bak - kan du ikke sende en svar, så du kan få fine point?
Avatar billede bak Seniormester
10. marts 2005 - 12:57 #4
jo da :-)