Avatar billede soerenstone Nybegynder
14. marts 2005 - 19:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TomTom GO kort samme som TomTom Navigator 3?

Jeg har en TomTom GO og vil gerne vide om det er muligt at anvende eksempelvis TomTom Navigator 3 PDA-kort?
Avatar billede nsl Nybegynder
14. marts 2005 - 21:59 #1
(I already bought the Navigator 3 maps for PDA/Palm. Can I use those maps on the TTG?)

No, this isn't possible. TTG uses it's own maps, and maps of other TomTom products are NOT compatible with the GO. If you want to extend the map database of your GO, you'll have to buy the "Maps of Western Europe". Those maps are specifically intended for use with TTG and, in turn, won't work with any other TomTom product but the GO either.

http://www.mytomtomgo.com/special_faq.php#30
Avatar billede soerenstone Nybegynder
14. marts 2005 - 22:50 #2
Thanks