Avatar billede snebold Nybegynder
14. marts 2005 - 23:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilføje musik til et billede

Hej derude.

Jeg har lige mixet sammen et signature for en ven. Men, er det muligt at jeg kan få en af jer til at tilføje musik til det.

Billedet (animeret)

http://img107.exs.cx/img107/5305/deciussig21gg.gif

Hvis nogen er intreserrede kan jeg sende musikken.

Tak.
Avatar billede miss-g Seniormester
15. marts 2005 - 00:05 #1
Vil da godt prøve. Kan du ikke lægge musikken ud på et link? Det bør vil være tilgængeligt for alle på E? *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
15. marts 2005 - 00:06 #2
vil = vel
Avatar billede snebold Nybegynder
15. marts 2005 - 00:12 #3
Det er på request af ham at det skal være http://www.9kilo.dk/buffy.mp3 - Selv synes jeg der er for meget action i, men jeg kan nok ændre det senere hen - Hvis jeg for ham overtalt.
Avatar billede miss-g Seniormester
15. marts 2005 - 00:43 #4
Damn det er lang tid siden jeg har siddet med flash, men her et forsøg:
http://www.nicolin.dk/div/signature.htm

Lige nu spiller den i loop, men hvad når folk ikke vil høre på den mere. Det kunne måske være smart at man kunne klikke på den for at stoppe og starte lyden, eller at den kun spillede 1 gang ??
Avatar billede snebold Nybegynder
15. marts 2005 - 00:48 #5
Det er rent perfekt, kan du smide .fla filen op - Hvis du vil, hvis han nu vil have noget andet.

Eller jeg kan bare kontakte dig igen?
Avatar billede snebold Nybegynder
15. marts 2005 - 00:49 #6
Glemte lgie jeg ikke havde flash instalerret :/
Avatar billede miss-g Seniormester
15. marts 2005 - 00:56 #7
Så ligger filen uden på linket.

Ved ikke om det kan laves smartere, men nu har jeg da forsøgt og det virker *S*
Avatar billede snebold Nybegynder
15. marts 2005 - 01:02 #8
Tusind tak, :-)