Avatar billede jensenpigen Nybegynder
16. marts 2005 - 22:14 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Mit keayboards danske taster virker ikke

Hej.
Jeg har lige installeret Win XP paa min baerbare computer (Compac armada m700)og nu virker mit keyboard ikke rigtigt. Forstaaet paa den maade at det reagerer forkert paa mange taster og jeg ikke kan anvende danske bogstaver mv.

Hvodan faar jeg det til at virke

Mvh
Maria
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2005 - 22:18 #1
har du husket at sætte tastaturet til dansk i indstillingerne?
Avatar billede jakand Nybegynder
16. marts 2005 - 22:18 #2
prøv at gå ind i kontrolpanelet -> Internationale og sproglige indstillinger -> tabben sprog -> detaljer -> sæt standard sprog til dansk og tjek om der er installeret et dansk tastatur under "installerede tjenester"
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2005 - 22:20 #3
når du har sat instillingen til dansk, kan du fjerne den engelske version så den ikke lige skifter tilbage efter forgodtbefindende
Avatar billede lx2ba Novice
16. marts 2005 - 22:23 #4
Der kan (måske) også være tale om, at du har fået NumLock slået til?
:<)
Avatar billede jensenpigen Nybegynder
16. marts 2005 - 22:36 #5
Takker det virker nu... Ladyhawke det var dine svar som gjorde udfaldet - så du bør have points.
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2005 - 22:39 #6
velbekomme
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2005 - 22:39 #7
jakand var dog mere udførlig
Avatar billede jakand Nybegynder
16. marts 2005 - 22:56 #8
så ligger jeg da også et svar
Avatar billede jakand Nybegynder
16. marts 2005 - 22:56 #9
svar