Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. marts 2005 - 14:25 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Stille kabinet

Jeg skal have et stille kabinet. Jeg er dødtræt af larm - når jeg ser film og hører lav musik.

Mindst mulig støj for pengene. Hvad skal man købe? Jeg har ikke fulgt med på markedet i 3 år.
Avatar billede skalle Novice
25. marts 2005 - 14:40 #1
du skal ha noise control :)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. marts 2005 - 14:42 #2
link
Avatar billede huset Praktikant
25. marts 2005 - 14:44 #3
Komme jo helt an på pengepungen!

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=323 --> lækkert og billigt kabinet, men ikke meget lydløst. Men super til prisen.

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=228 --> Meget lækkert og stilfuldt kabinet. Lydsvagt, og nemt at arbejde med.

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=364 --> Dette har jeg selv bl.a, og meget tilfreds. Ikke desideret lydsvagt, men sat op mod prisen, så er det alle pengene værd.

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=33 --> Dette har jeg også. Meget lydsvagt, og et tæske lækkert design. Der til genialt at arbejde med!

Det er vigtigt du bider mærke i, at det ikke bare at kabinettet, som gør maskinen lysløs!

Ting som strømforsyningen, blæsere, harddiske og grafikkort, er ting der kan hæve støjen meget!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. marts 2005 - 14:48 #4
Ja, jeg ved det med de andre ting. Men mit kabinet er sådan et meget gammelt et - det billigste overhovedet, købt i 2001.

Jeg er ligeglad med design og om det er lækkert og vildt praktisk. Det skal bare være forholdsvist lydsvagt.

Jeg tjekker lige linksene. Tak for dem! :-)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. marts 2005 - 14:50 #5
Tror måske at de fleste af budene er lidt for hmm tjekkede til min pengepung. Der behøver jo ikke være ruder og alt muligt lir på.
Avatar billede huset Praktikant
25. marts 2005 - 15:00 #6
Kun det ene er med rude
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. marts 2005 - 15:19 #7
Nummer 2 er da en oplagt mulighed. Kan man egentlig stadig få kabinetter der sådan er uden "stilfuldt" design. Man kunne få forestille at det var lidt billigere...
Avatar billede jokkejensen Novice
25. marts 2005 - 15:24 #8
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=151&code=020

Jeg ville hvis larm virkeligt irriterede mig købe denne..

Sørg dog for at have nogle harddisk dæmpere da jeg er død træt af at mine larmer totalt meget, men dette kabinet ikke tager højde for det... så dem skal jeg lige have skiftet...

Men kabinettet benytter overhovedet ingen blæsere, derfor ingen larm... kan købes hos studiedata.dk i danmark som de eneste, men de er ret højt oppe i pris.. så find det i udlandet..
Avatar billede huset Praktikant
25. marts 2005 - 15:25 #9
Nummer 2 er tæske lækkert. Paint jobbet er det bedste jeg har oplevet.

Som du nok ved, så hænger design sammen med pris :D

Dette er da billigt
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=364
Avatar billede huset Praktikant
25. marts 2005 - 15:26 #10
Kommentar: jokkejensen

vist et prisleje opretter ikke søger :D
Avatar billede huset Praktikant
28. marts 2005 - 09:26 #11
Sker der mere her??
Avatar billede huset Praktikant
05. april 2005 - 10:33 #12
Tid til feedback???
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2005 - 11:47 #13
kunne det tænkes du kunne finde tid til at oplyse os om sagens gang, eller få lukket dette spørgsmål!
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2005 - 08:15 #14
Tror opretteren har opgivet at finde et nye kabinet, eller også faldt han død om da han så det kostede penge :D
Avatar billede Hald Praktikant
20. april 2005 - 08:25 #15
Jeg købte en støjsvag CPU køler og strømforsyning, det hjalp i sin tid. Nu spekulere jeg ikke over det mere.

Min far har derimod brugt nogle penge til at købe et færdigt system... nu irritere lysstofrøret og lyden fra hans skærm mig når man sidder ved hans computer på en stille aften.

Det er ligesom biler, fjerner man en irriterende lyd, så dukker der bare en anden op. hehe
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2005 - 13:37 #16
Hvad kan opretteren bruge det svar til? eller var det bare for at få point :D
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:01 #17
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:23 #18
Kunne du finde tid til at smide lidt feedback, så vi kunne finde ud af vores support til dine problemer er løst???
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:51 #19
Jeg takker for jeres forslag. Min økonomi har desværre ikke været til at gøre noget seriøst ved planerne.
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 17:52 #20
Husk at lukke
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:53 #21
hmm, der sker intet, når jeg forsøger at dele pointene mellem jer.
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 17:54 #22
Du skal markere  det navn der skal have point
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 17:54 #23
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:54 #24
ja, men jeg ville tildele cyberzdk lidt af dem, men altså det virkede ikke, og nu er dit svar accepteret. Du bidrog også med en del mere, så det er vel fint. :-)
Avatar billede Hald Praktikant
23. juni 2005 - 08:10 #25
buuhuu.. hehe.. jeg overlever nok, man tak for at du skrev det, tanken der tæller :-)