Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. marts 2005 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brugerprofil beskadiget?

Min computer løb igår tør for strøm, koblet til batteri og har derfor slukket ret hårdt. (power management var slået fra)

Idag har jeg startet den op - og min brugerprofil er tilsyneladende beskadiget. Se denne fejlmeddelse som kommer når jeg logger på:

"Windows cannot load the locally stored profile. Possible causes of this error include insufficient security rights or a corrupt local profile. If this problem persists, contact your network administrator.

DETAIL - Error performing inpage operation."

Er der nogen der har oplevet noget lignene - eller har gode råd til hvordan jeg kan få reddet flest muligt indstillinger og data?
Avatar billede mini-me Nybegynder
26. marts 2005 - 17:53 #1
prøv at starter op i fejlsikret tilstand, og log på administrator kontoen, prøv dernæst at køre en scandisk.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. marts 2005 - 18:41 #2
Hvis mini-me's forslag ikke virker. så prøv at slette den lokale profil. Stadig som administrator i fejlsikker tilstand.

Når du logger på igen vil en ny lokal profil blive genereret
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. marts 2005 - 18:42 #3
Alle dine indstillinger skulle være reddet i den nye profil også, de ligger jo på serveren
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
27. marts 2005 - 00:32 #4
Der er ikke noget der hedder en server - når den profilen ligger lokalt på én arbejdsstation :)

mini-me's forslag virkede - tusind tak - skriv et svar så får du points.
Avatar billede mini-me Nybegynder
27. marts 2005 - 00:40 #5
Her er et svar...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
27. marts 2005 - 23:27 #6
her :)