Avatar billede grandalf Nybegynder
29. marts 2005 - 14:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ang. bøgerne Otherland!

Hej har lige læst en del af otherland serien indtil bind 5, mit spørgsmål er. Er det, det sidste bind, virker ikke til at være en slutning, så var inde og søge rundt på nettet, fandt både forfatterens hjemmeside "Tad Williams" og inde på udgiverens side
"cicero". Men kan ikke finde den information jeg har brug for, lader til at den engelske udgave kun er i fire bind, mens jeg allerede har læst fem på dansk så lader til der er visse forskelle mellem de to versioner. Så håbede bare at der var nogen som vidste om der er, eller vil komme en Otherland 6, eller om jeg bliver nød til at læse den på engelsk.
Avatar billede grandalf Nybegynder
12. april 2005 - 08:10 #1
svar
Avatar billede syntaxen Novice
28. marts 2012 - 05:32 #2
Godt nok langt tid siden, men jeg har samme problem. Har du fundet ud af noget?