Avatar billede rtkp Nybegynder
29. marts 2005 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne en ISO fil?

Jeg har en ISO fil liggende! Men hvordan åbner jeg den?

Hvad for et program bruger jeg til det?

Mvh Rtkp
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. marts 2005 - 15:37 #1
Du kan brænde den ud på en CD (ikke som fil, men som ISO) derefter kan den åbnes og læses.

Alternativt skulle UNDISKER (http://lists.gpick.com/pages/Imaging_Tools.htm) kunne læse ISO, men den koster
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 15:37 #2
det kan du gøre med ISObuster, winiso, magic iso, deamon tools :) (så er der vist alternativer nok at vælge imellem)
Avatar billede idle Nybegynder
29. marts 2005 - 15:37 #3
Normalt er ISO-filer en image-fil af en CD eller DVD. Hvis du bare vil have indholdet ud, så kan nyere versioner af winrar læse den slags (www.rarlabs.com).

/Andreas
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
29. marts 2005 - 15:40 #4
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php
Jeg bruger daemon tools jeg synes at den er meget god.
Den simulerer et cd/dvd drev og det gør det muligt for dig at se indholdet og afspille det som et normalt medie
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 11:12 #5
hvorfor har du afvist vores svar ? (når det faktisk er et program du beder om at åbne en ISO fil med) ?