Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. marts 2005 - 15:18 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Script til nyhedsbreve

Leder med lys og lygte efter et php script, til formidling af nyhedsbreve. Skal kunne køre køre under windows.
Bruger skal kunne til- og framelde nyhedsbrev. Skal kunne håndtere attachments.

Der behøver ikke være en admin del tilknyttet. Anyone ????
Avatar billede bromer Nybegynder
30. marts 2005 - 15:21 #1
Avatar billede sukos Juniormester
30. marts 2005 - 15:29 #2
Muligt at den side kan noget,

men alene deres overskrift på en nyhed:
Jubii blotlægger mailadresser på erotik-interesserede danskere

for senere at skrive:
"brugere af Jubiis erotiknyt, bilnyt og tilsvarende tjenester."

får mig til aldrig mere at gi' den side et hit!
(og bortset fra det, så er den er jo "ældgammel", den nyhed!)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. marts 2005 - 15:36 #3
;) S** mja seriøsiteten ryger sig ligesom en tur, når der er så lang tid mellem deres updates...
Avatar billede bromer Nybegynder
30. marts 2005 - 15:36 #4
tja, de kan deres kram. Og nu laver de jo et system der kan håndtere nyhedsbrev og ikke en side hvorpå der står nyheder :)
Avatar billede bromer Nybegynder
30. marts 2005 - 15:37 #5
susanne_larsen: Jeg ville se på systemet selvom deres nyheder ikke er up-to-date.
Avatar billede askhoej Praktikant
30. marts 2005 - 15:42 #6
Avatar billede retep Nybegynder
30. marts 2005 - 16:16 #7
Du er også meget velkommen til at ringe til mig på 7027 1999 eller skrive til pa(snabela)atorbital.com. Vi har et nyhedsbrevsmodul som du kan få tilpasset til dine ønsker.

Venlig hilsen
Peter Aude
AT-Orbital.com
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. marts 2005 - 16:25 #8
>>bromer oki fint nok. Ser lige nærmere på sagen ;)

Skal være muligt at dl. og konfigureres til at køre på egen webserver.... :/

tænker lidt på noget lignende
http://www.activecampaign.com/12all/feature_tour.php

bare lidt billigere, hvis muligt. Ellers må jeg jo betale det det koster S****

>>peter thnx for tilbudet. AFventer lige og ser hvad der sker her :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. marts 2005 - 18:38 #9
Mhh er ikke lige det jeg efterlyser. Er der nogen andre bud ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. april 2005 - 13:01 #10
Oki I guess not. Hvis der er nogen der vil have lidt p, så læg et svar.

Har bestilt http://www.activecampaign.com/12all/
Avatar billede bromer Nybegynder
01. april 2005 - 14:43 #11
jeg smider da gerne et svar når nu jeg har smidt et link til et godt system
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
04. april 2005 - 18:23 #12
S** fint nok
Håber p fordelingen er ok ;)