Avatar billede jkaad Nybegynder
02. april 2005 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nummerering af sider i Word

Jeg er ved at lave en rapport, og vil gerne have lidt hjælp omkring nummerering af siderne.

Mit hoveddokument indeholder hele skidtet, hvoraf de første par sider er indholdfortegnelsen. Mit problem er at indholdsfortegnelsen ikke skal indeholde numre, når jeg sætter den til at nummere siderne... hvordan undgår jeg dette??
Avatar billede jkrons Professor
02. april 2005 - 13:15 #1
Lav et fortløbende sektionsskifte efter indholdsfortegnelsen.  (Indsæt _ Sideskift med mere.) Indsæt sidetal på almideligvis, fx i sidefoden. På siden efter indholdsfortegnelsen vælger du Vis sidehoved. Klik på knappen "sammenlæde med forrige" så teksten Samem som forrige forsvinder fra sidefoden. Skift til foregåendesidefod med knappen og slet sidenummeret. Gå igen til den næste sidefod og vøæg at formatere dine sidetal. Vælg at de skal starte med side 1.
Avatar billede jkaad Nybegynder
02. april 2005 - 13:22 #2
Jeg takker mange gange for hjælpen!

Svar?
Avatar billede jkrons Professor
02. april 2005 - 14:26 #3
Velbekomnme :-)