Avatar billede rasesp Nybegynder
29. marts 2001 - 14:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvor er mine filtyper

Jeg har gang i windows 2000. Jeg koder java, men pludseligt kaldes alle filer javasource, istedet for at inddele dem i class og java filer.
Hvad sker der, hjælp
Venlig hilsen
Rasesp
Avatar billede phrozia Juniormester
29. marts 2001 - 14:28 #1
Der er vel gået lidt kage i systemet.

Du kan ændre på det i

Tools -> Folder Options -> File Types

Så kan du bare rette det tilbage.

Du kan også være så heldig at programmet har en funktion der gør det for dig!

/Phrozia
Avatar billede rasesp Nybegynder
29. marts 2001 - 14:35 #2
Ok Det ser rigtigt ud, men der ikke de typer som vi skal bruge. Vi tror at det er Jbuilder der har overtaget de to typer og sat sin egen type ind.
Vi har slette Jbuilder, men hvordan ændrer vi typen java source file så den bliver til class og java.
Avatar billede phrozia Juniormester
29. marts 2001 - 14:44 #3
Det kan du gøre under File Types...

Der kan du ændre hvilke programmer der skal åbne hvad...
Avatar billede rasesp Nybegynder
29. marts 2001 - 14:58 #4
Ja det forstår vi godt, tror vi nok. Men ved du hvilke programmer vi skal vælge for der er ikke nogen der giver særlig meget mening.
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. marts 2001 - 17:33 #5
Hvilket program plejer at åbne den type?
Avatar billede phrozia Juniormester
29. marts 2001 - 20:48 #6
Det kommer jo an på hvad du havde sat dem til tidligere... Jeg kender jo ikke din konfiguration.

Du kan jo også bare browse, hvis der ikke er nogen af de forslået programmer som passer.

/Phrozia
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2001 - 19:44 #7
Det har da ikke noget med kage at gøre, du kan jo indstille om du vil se filtyper eller ej, men selvfølgelig, kan man komme til at sætte/fjerne et hak, når man er igang med at få alle sine filer frem. ;o)