Avatar billede fynbo Nybegynder
05. april 2005 - 08:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.bellawhite.com

http://www.infinito.dk/www.bellawhite.com/

Et site omhandlende tandblegning. Hvad synes i?
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 08:54 #1
Intet virker i Firefox så der har du skåret en del brugere af :o(
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 08:55 #2
hehe gør det så heller ik i min IE...så hvis det kun var designet?..så synes jeg det er lækkert og at farverne passer godt til emnet :o)
Avatar billede b_ball Nybegynder
05. april 2005 - 08:57 #3
busschou --> ved mig er de helt ens
Avatar billede fynbo Nybegynder
05. april 2005 - 08:57 #4
Det er udviklet på en mac og der kører jeg kun med Firefox?
Avatar billede fynbo Nybegynder
05. april 2005 - 08:58 #5
.. og det virker fint på de andres maskiner, og det er både mac og window og linux, med opera, safari, ie, firefox og mozilla...
Avatar billede fynbo Nybegynder
05. april 2005 - 08:58 #6
.. ah, du mener knapper osv? du skal kun kigge på designet ;)
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 09:00 #7
Jep jep.. bare mig som svarede lidt hurtig...klikkede løs og konstaterede menuen ikke var klikbar. Men kan se i kilden at det ikke er meningen, så jeg misforstod nok blot at du bare ville have kommentarer til selve det overordnede design :o)
Avatar billede fynbo Nybegynder
05. april 2005 - 09:02 #8
synes i menuen er for mat.. flad i farverne i forhold til resten?
Avatar billede jmax Nybegynder
05. april 2005 - 12:05 #9
Flot side...
Prøv at se designet med nogle andre baggrundsfarver, tror du kunne gøre det endnu flottere på den måde.

Derudover er der en helt unødvendig scroll på siden i IE @ 1024x768

9@13
Avatar billede fynbo Nybegynder
05. april 2005 - 13:00 #10
Skal lige høre jer - synes i menuen er for flad? for svage i farverne i forhold til toppen?
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. april 2005 - 13:25 #11
Nej det synes jeg ikke, synes det er lækkert at man hurtig kan se hvilken side man er inde på, altså brugervenligheden er helt i top.

Jeg har sådan set ik så mange til det siden, synes det er nogle lækre farver du har brugt
Avatar billede jmax Nybegynder
05. april 2005 - 18:01 #12
Jeg synes faktisk heller ikke du skal begynde at ændre på nogle af farverne :)
Avatar billede flar74 Nybegynder
06. april 2005 - 17:41 #13
designet er fint. og så er brugervenligheden i top. med det mener jeg at det er nemt og overskueligt for besøgende at finde rundt. farverne og er også godt valgt + at fonten er afslappende for øjenene
Avatar billede jmax Nybegynder
03. maj 2005 - 10:05 #14
Lukketid?