Avatar billede barklund Nybegynder
06. april 2005 - 12:15 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvilket dyr kunne den røde power ranger morphe sig til?

Ja, kort og godt?

Vi sad lige og diskuterede det, jeg og bromer, og nogle søgninger på google gav slet ikke nogen svar.

Vi snakker ikke om, at han er brystkassen i den store robot - men hvilket dyr kan han morphe til inden de alligevel altid slår sig sammen og bliver til en stor, dåm robot?

--
Morten Barklund
Avatar billede bromer Nybegynder
06. april 2005 - 12:19 #1
Som lidt bonus kan jeg informere om at der er noget der hedder "United Alliance of Evil" i power rangers... ikke kun rart
Avatar billede bromer Nybegynder
06. april 2005 - 12:21 #2
ifølge http://www.rangercentral.com/prns-rg-shane.htm er hans "zord" faktisk "Hawk Zord" som kan ses her: http://www.rangercentral.com/images/prns-zd-hawk.jpg

så det er en ørn.. hit med points
Avatar billede barklund Nybegynder
06. april 2005 - 12:22 #3
Hm ifølge:

http://www.rangercentral.com/mmpr-rg-jason.htm

Kan han:

"To Jason went the Tyrannosaurus Power Coin, giving him the power of the Tyrannosaurus, and control of the Tyrannosaurus Dinozord"

Og så er han vel dinosaurus?

--
Morten Barklund
Avatar billede bromer Nybegynder
06. april 2005 - 12:23 #4
ja.. det er han vel.. jeg synes der er mange røde fuckere i den serie
Avatar billede jih Nybegynder
06. april 2005 - 12:23 #5
Avatar billede bromer Nybegynder
06. april 2005 - 12:25 #6
jeg vi er ude i at jason er uddød..
Avatar billede madssj Nybegynder
06. april 2005 - 12:26 #7
Umildbart står der altså ikke noget om at de kan morphe nogen steder, der står tilgengæld at de kan styrer forskellige ting og sager:

http://www.rangercentral.com/data-mmpr.htm
Avatar billede barklund Nybegynder
06. april 2005 - 12:27 #8
Og Rocky var også red - og kunne blive til en drage/abe/shogun:

http://www.rangercentral.com/mmpr-rg-rocky.htm
Avatar billede bromer Nybegynder
06. april 2005 - 12:27 #9
madssj: du har jo ikke set serien så du lukker bare..
Avatar billede bromer Nybegynder
06. april 2005 - 12:31 #12
Avatar billede tronic1 Nybegynder
06. april 2005 - 22:57 #13
Jason (Den første af de røde) kunne transforme til Tyranusaurus Rex.
Og det er denne jason jeg snakker om: http://www.powerrangersworld.com/staffeln/mighty_morphin1/bilder/jason.jpg
og ikke rocky vi taler om...
Og den som Jason kunne være en del af er denne megazord: http://ffshrine.org/coratemp/megazord/con_megazord_starscream_2.jpg (den til venstre)
hvorimode Rocky som var i den "nyeste" serie var med i denne zord: http://www.rangercentral.com/images/megazord.jpg
Håber du fandt ud af det...
Avatar billede barklund Nybegynder
06. april 2005 - 22:59 #14
tronic1, smid et svar, du har vundet! :)
Avatar billede tronic1 Nybegynder
06. april 2005 - 23:09 #15
hehe... så den film HVER gang den var i tv... og det var nu ikke så svært med google. Blev dog overrasket over at se på rangercentral at der er lavet Rangers fra 1993 og helt til i år (ny produktion i gang)
Er sq lidt trist de skiftede ud i starten... Var megatosset med det... men så igen - dengang var jeg kun en 8-9 år... ufattelig hvad der sætter sig inde på nethinden
Avatar billede tronic1 Nybegynder
06. april 2005 - 23:10 #16
Svar... hehe
Avatar billede tronic1 Nybegynder
06. april 2005 - 23:13 #17
Må konkludere efter lige at have læst diverse indlæg at madssj ikke har set serien... hehe... Og at de andre går efter alle de nye...
Man ved jo, at det er alt det gamle der holder. Kan huske serien (næsten) ned til mindste detalje. Rød Ranger = T. Rex, de to tosser osv... dog er der enkle dele man ikke lige holder ved. sådan som the bad guys.
Avatar billede tronic1 Nybegynder
06. april 2005 - 23:14 #18
så må lige have fundet ud af hvordan man får fat i ALLE afsnit.
Juhuu. Nu ved jeg hvad sommerferien skal gå med... Power Rangers... Weeee
Avatar billede barklund Nybegynder
06. april 2005 - 23:19 #19
Det kunne vi andre så overhovedet ikke - vi kom bare til at snakke om det :)
Avatar billede tronic1 Nybegynder
06. april 2005 - 23:28 #20
hehe... tja... sådan noget brænder sig ind i hukommelsen på én når man er en lille unge og ser sådan nogle serier...
Andre serier kan også huskes... alle mulige serier som på sin vis er skøre at huske på. Kan også huske nummerpladen på den bil mine forældre havde for 10 år siden...
Men kan ikke huske den der er NU... så det er lidt crazy hvad man hver især husker på... Fortsat god aften...
Avatar billede barklund Nybegynder
06. april 2005 - 23:30 #21
Det er helt i orden - og i lige måde :)