Avatar billede -samer- Nybegynder
09. april 2005 - 14:15 Der er 9 kommentarer

Ingen lyd fra MIcrofon

HEy jeg har 2 microfoner, har Xp, men ingen af dem kommer der lyd ud af, det har virket engang, men åbenbart ik mer? hvad kan det være?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. april 2005 - 14:25 #1
og du har skruet op i lydstyrke, og tændt mikrofonen..?
(lyden går ind ikke ud..O))
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:29 #2
Tjek at den er skruet op alle steder hvor den kan skrues op.. Gå ind i lydstyrke og se indstillinger for indspilning og tjek om mikrofon er slået fra - prøv også at gå ind og sæt avancerede indstillinger til og gå ind i avancerede indstillinger for din mikrofon og vælg mikrofonforstærkning til..
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:36 #3
Og du er også sikker på, dit mikrofon-input ikke er sat til output?
Avatar billede -samer- Nybegynder
09. april 2005 - 15:11 #4
ja jeg er mega nørd, jeg kan samle alt til en com....Har prøvet det i har sagt, jeg har os prøvet den der lyd-optager i startmenuen, men den reagere heller ik :(
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 15:29 #5
Hvis du er mega nørd, så ved jeg vel ikke mere end dig..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. april 2005 - 15:32 #6
tit er der små (ja,undskyld) kvaje fejl, som feks. at man har sat den i out, istedet for in.. feks.. ¨
men check i kokntrolpanelt, under lyd om dit lydkort står til standdard eller om der skulle være andet galt..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. april 2005 - 13:25 #7
fik du det til at virker..?
Avatar billede -samer- Nybegynder
16. april 2005 - 11:52 #8
Det virker stadig ikke, den grønne er til output, og den røde er til input, og den sidste bruger jeg ikke...kan det være en noget med mit lydkort? brændt en sikring eller noget?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. april 2005 - 13:07 #9
det kan sagtens være, har du onboard lyd så prøv at pil dit lydkort ud..??