Avatar billede master_orion Nybegynder
14. april 2005 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til cd, cd-cover og icon

Hej,

Det jeg skal bruge er et program ikon. Men der skal også være tilhørende grafik til cd larkeringen, samt coveret til cd'en.

Der må meget gerne være et gemmengående logo, jeg kan bruge på forsiden til manualen.

Det program jeg skriver er en dGPS monitor. Et program til at se hvilke udbydere af GPS korrektioner som er bedst på en bestemt position.

Jeg forestiller mig at det hele skal være ultra simpelt. Temaet skal være himmel skyer, måske en sattellit der sender signaler til en mast på jorden. Det hele skal holdes i lyse farver. Meget gerne lyse blåt og hvidt, men har du en bedre idé så tøv ikke med at udføre den.

Jeg har sat 200 point på denne opgave for at jeg søger noget der er værd at kigge på, og inden for en rimelig tid. Seneste dato for at aflever grafikken er d. 19 april. Der efter er det ikke sikkert jeg kan nå at benytte grafikken.

Er der ydeligere spørgsmål er du meget velkommen til at skrive og spørge på skj @ flixi.dk eller her.
Avatar billede bill20 Nybegynder
14. april 2005 - 17:55 #1
Avatar billede master_orion Nybegynder
14. april 2005 - 17:59 #2
Helt sikkert rigtig flot og netop hvad jeg søgte. Jeg vil blot gerne se tegningen i 4 versioner som sagt. cd cover altså helt 4-kantet. rundt til en cd samt mere simpelt til et icon.. men det billede der vel være perfekt til forsiden på manualen.

Håber du gidder tage dig tiden det tager at lave de sidste 3 versioner.
Avatar billede master_orion Nybegynder
14. april 2005 - 18:00 #3
En sidste ting! der skal stå "dGPS Monitor" istedet for kun GSP :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
14. april 2005 - 18:07 #4
Yes det vil jeg meget gerne, hvis ikke i aften, så i morgen formiddag. 8)

Mvh.
*Bill
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. april 2005 - 08:36 #5
Avatar billede master_orion Nybegynder
15. april 2005 - 12:01 #6
Rigtig mange tak for det :) Det ser rigtig godt ud. Lige hvad jeg søgte.
Avatar billede master_orion Nybegynder
15. april 2005 - 12:01 #7
Rigtig mange tak for det :) Det ser rigtig godt ud. Lige hvad jeg søgte.
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. april 2005 - 12:24 #8
Velbekom og selv tak. ;)

Mvh.
*Bill