Avatar billede goulduck Nybegynder
20. april 2005 - 14:10 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Backup Exec fejl: No media rotation sets exist

Hej

Jeg har lige sat en Backup Exec 9.1 med SP2 op på en ny installeret Windows 2000 server. Jeg har oprettet et Backup-to-Disk media, oprettet nogle media sets og nu køre jeg så Media Rotation Wizarden. Dette fungere også fint nok, lige ind til at jeg skal vælge "Method" (Express/Typical/Custom), hvor jeg får en besked om "No media rotation sets exist".

Hvorfor gør den det? Hvordan opretter jeg "Media rotation sets"?
Avatar billede cbm30 Nybegynder
21. april 2005 - 08:18 #1
http://seer.support.veritas.com/docs/231464.htm

her kan du se hvordan du opretter et media rotation set
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. april 2005 - 10:07 #2
Kan du ikke smide et svar? Du kan få 30 point for at pege mig i den rigtige retning.

Grunden til at det fejlede var at havde oprettet de samme media sets, som jeg havde på min gamle backup server. Dette skulle jeg ikke have gjort, da Media rotation wizarden ikke kan bruge manuelt oprettede media sets.

Problemet har bare været at jeg ikke vidste at Backup Exec selv oprettede disse media sets. Efter jeg slettede de manuelt oprettede media sets, kunne Wizarden fortsætte og oprette sine media sets.

Hvad forskellen på manuelt og automatisk oprettede media sets er, ved jeg ikke.
Avatar billede cbm30 Nybegynder
21. april 2005 - 11:13 #3
jo da. Godt at det virkede