Avatar billede sixer Nybegynder
26. april 2005 - 00:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Defekt harddisk

Hej

Jeg har måske en defekt harddisk, en Seagate 200gb (disk1).

Den finder harddisken fint i BIOS og under diskhåndtering, men under diskhåndtering ser det sådan her ud:
www.peppino.dk/eksperten/lort.jpg

Jeg har de her muligheder hvis jeg højre klikker på disk1:
www.peppino.dk/eksperten/lort2.jpg

Nogen der kan hjælpe mig?

Sætter 200 point på højkant, da den er lidt over et år gammelt, og der ligger rimelig mange vigtige data på den.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. april 2005 - 00:17 #1
vælg importer fremmed disk
Avatar billede sixer Nybegynder
26. april 2005 - 00:22 #2
Takker... Kan godt være det var et nemt spørgsmål for jer, men jeg turde ikke trykke på noget jeg ikke har forstand på...

Tusind tak
Avatar billede nopsen Ekspert
26. april 2005 - 00:23 #3
selv tak :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. april 2005 - 00:27 #4
Du skal ikke bruge konverter til grundlæggende disk, med mindre du intet har imod at miste alle dine data.