Avatar billede tine Nybegynder
27. april 2005 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mine forespørgsels felter i Guiden Formular.

Hej!
(ACCESS 2003)
Hvad er det lige jeg gør forkert, har lavet en forespørgsel og vil nu ud fra denne lave en formular vha. min guiden formular og det skal være ved hjælp af guiden :o)
Vælger ny -> Guiden Formular -> vælger min forespørgsel....... også går jeg i stå, for jeg for ingen tilgængelige felter jeg kan tilføje......
Hvad er der galt??? Hjælp!
Avatar billede mugs Novice
27. april 2005 - 14:28 #1
Er der ikke en knap "Næste" du kan trykke på for at komme til næste vindue?
Avatar billede tine Nybegynder
27. april 2005 - 14:41 #2
Jo men den vil have tilgængelige felter og ellers kan jeg ikke komme videre...
Avatar billede mugs Novice
27. april 2005 - 16:32 #3
OK - Nu bruger jeg Access2000, der skal man trykke på en "OK" og så kommer næste vindue med alle felter i forespørgslen som man flytter over i et andet vindue.

Prøv at åbne databasen i databasevinduet og marker forespøegslen. Lad derefter markøren glide henover ikonerne på menulinien til du ser Tipteksten "Autoformular". Hvis du får teksten "Autorapport" trykker du på den lille pil ned og så skulle der gerne stå "Autoformular". Den vælger du. Access vil nu generere en formular. Hvis dette fungere laver du en fejl med din guiden Formular.
Avatar billede tine Nybegynder
21. september 2005 - 18:18 #4
Sorry, har løst den selv.