Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 10:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CuteNews 'problem'

Hej.

Jeg har sgu et lille problem med et script 'CuteNews' hvis i kender det, det skulle være meget kendt - så håber i har en løsning.

Problemet ligger i at som du kan se på www.activemusic.dk/demo - Når man klikker på 'mere >>' skulle den skifte side, MEN - den skulle smide nyhederne op i det store vindue.

Jeg har prøvet at ændre i en af filerne så den skulle åbne i target="news" som er div navnet på min box.

Men det virker sgu ikke, nogle forslag?
Avatar billede busschou Praktikant
28. april 2005 - 12:07 #1
Mener du det skal op i der hvor der står om "information" ?
For når jeg kigger i kilden ser jeg ingen div med navnet news!
Den har class="main" men intet name
Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 12:14 #2
Havde slettet det for et sekund, det ser sådan her ud nu:

Min <div> hvot teksten skal komme;

<div style="OVERFLOW: auto; WIDTH: 314px; HEIGHT: 201px" class="MAIN" name="nyheder">

Og inde i CuteNews Setup er der en [full-link] og [/full-link] som smider et link til fuld nyheder -- Den har har ændret sådan:

        $output = preg_replace("/\\[full-link\\]/","<a href=\"#\" onclick=\"window.open('$config_http_script_dir/show_news.php?subaction=showfull&amp;id=$news_arr[0]&amp;archive=$archive&amp;template=$template', '_News', '$config_full_popup_string');return false;\">", $output);
            }else{
                    $output = str_replace("[full-link]","<a href=\"$PHP_SELF?subaction=showfull&amp;id=$news_arr[0]&amp;archive=$archive&amp;start_from=$my_start_from&amp;ucat=$news_arr[6]&amp;$user_query\" target=\"nyheder\">", $output);
            }
                $output = str_replace("[/full-link]","</a>", $output);
                }else{
                        $output = preg_replace("'\\[full-link\\].*?\\[/full-link\\]'si","<!-- no full story-->", $output);
                }
Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 12:18 #3
Det underlige er nu at den åbner i et nyt vindue, men godt nok ikke med teksten deri,,
Avatar billede busschou Praktikant
28. april 2005 - 12:20 #4
php eller ej.. så undrer det mig det ikke virker hvis du sætter et target på
For det er jo html
Men måske det kun virker i rammer.. måske man skal bruge innerhtml til at sætte indholdet i en div.. kunne nok godt tænkes
Avatar billede busschou Praktikant
28. april 2005 - 12:22 #5
altså hvis du gav din div et id="nyheder" så
document.getElementsById("nyheder").innerHTML = "NYHEDEN HER"
Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 12:43 #6
Kan jeg få dig til at uddybe noget mere? Hvis muligt?
Avatar billede busschou Praktikant
28. april 2005 - 12:58 #7
Jeg er ikke vildt haj til php
Men i stedet for et link kunne du lave en knap med attributen
onclick="document.getElementsById('nyheder').innerHTML = 'og så nyheden her' ";
Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 13:19 #8
:/ Gad der var en anden løsning.
Avatar billede busschou Praktikant
28. april 2005 - 13:24 #9
prøv vent og se om der dukker en kvikkere løsning op :o)
Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 14:12 #10
Ja, ellers tak! :)
Avatar billede snebold Nybegynder
28. april 2005 - 19:57 #11
Fandt en anden løsning med et popup vindue. Ellers tak!