Avatar billede madsmpedersen Nybegynder
02. maj 2005 - 15:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis Billedeprogram som kan vise slideshow med musik

Jeg søger et gratis program, som kan vise mine billeder med baggrundsmusik til.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. maj 2005 - 15:41 #1
Powerpoint kan begge dele.

Infanview kan i hvert tilfgælde vilse billeder
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. maj 2005 - 15:41 #2
Du kan også lave en DHTML løsning der både kan spille musik og vise billeder
Avatar billede madsmpedersen Nybegynder
02. maj 2005 - 15:42 #3
Problemet med powerpoint er at det tager lang tid at hvis man skal vise 200 billeder, fordi de skal sættes ind et af gangen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. maj 2005 - 15:47 #4
[Photo Story 3 for Windows] kan oprette en laaaaang video sekvens med alverdens lir mht. fading mellem billederne samt underlægningsmusik...

http://www.download.com/Photo-Story-3-for-Windows/3000-2204_4-10339155.html

Det er så ikke let at bare ændre i rækkefølgen og/eller indføre/fjerne enkelte billeder EFTTER "filmen" er klar...
Avatar billede madsmpedersen Nybegynder
02. maj 2005 - 15:53 #5
Kommer der så en mpg fil i 500x700 pixel ud af [Photo Story 3 for Windows]
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. maj 2005 - 16:09 #6
... prøv - du ka' vistnok vælge mellem forskelige opløsninger...
Mere officielt på: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx
Avatar billede madsmpedersen Nybegynder
04. maj 2005 - 15:10 #7
Jeg laver et makroprogram til powerpoint, som sætter alle billederne ind på engang.
Photostory kræver MP9/10 og jeg har ikke kapacitet til at downloade den.