Avatar billede came99 Nybegynder
03. maj 2005 - 21:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Desktop opløsning og TV-out

Det sutter sgu da... Kan det virkelig passe at jeg ikke kan køre i 1280x1024 på min monitor, og stadig kan få hele skrivebordet at se på mit TV?

Jeg har et ATI radeon pci-express 128 mb kort.
Avatar billede hadaps Nybegynder
03. maj 2005 - 23:38 #1
Det lyder meget sandsynligt -alt efter hvordan producenten har lavet kortet
For et tv har jo mega dårlig opløsning lodret i forhold til en pc skærm, så endten skal kortet kunne håndtere at køre 2 forskellige opløsninger på samme tid, eller også sidder man med det "problem" som du ser
Avatar billede came99 Nybegynder
05. maj 2005 - 19:05 #2
Ok... Tak.