Avatar billede cool_casper Nybegynder
04. maj 2005 - 13:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Museklik på siden af musen resulterer ikke i tilbage

Hejsa,

Jeg kører for det meste Firefox, men når jeg klikker på knappen på siden af min mus sker det intet. Den er instillet til bruge funktionen "tilbage". Det virker i IE og Windows Explorer. Findes der et plugin der kan aktivere funktionen eller det det bare ærgeligt?
Jeg har et Logitech Cordless Desktop MX 3000 sæt og kører med Firefox 1.0

Nogle ideer?
Avatar billede kapla Nybegynder
13. maj 2005 - 17:02 #1
Kig på http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=122578 det er til MX1000 musen, men skulle også virke til MX700.