Avatar billede dphtrading Nybegynder
11. maj 2005 - 14:18 Der er 6 kommentarer

Hvor finder vi en dygtig C5 programmør, som er til at betale

Vi søger en freelance programmør til vort økonomisystem C5.
Der er i forvejen programmeret meget i systemet, så det er efterhånden lidt kompliceret. Vi er bl.a. i gang med at integrere vor website med C5. Der skal  samarbejdes om opgaven med vor website programmør.

Har du rutine og ekspertise til opgaven?  Løst anslået nødvendig timeantal: 150 - 250 timer i første omgang.

Start: Snarest mulig. Betaling efter aftale/kvalifikationer.

Lyder jobbet interessant for dig, og er du i besiddelse af de nødvendige kvalifikationer. Så kontakt venligst:
DPH Trading, Løkkegravene 49, 5270 Odense N, Tlf. 6618 9595.
Att.: Jørgen Risager, jr@dph-trading.dk .
Avatar billede mariaf Juniormester
14. maj 2005 - 09:38 #1
Får du for mange ansøgere, så send en videre til mig :-)
Sagt på en anden måde, så er C5 programmører til en 200-timers opgave ikke nemme at finde. Dem, der har kompetancen, er ansat i konsulenthuse, og de øvrige har ikke kompetancen.
Det lyder i øvrigt voldsomt med 200 timer for at lave en web-integration. Hvad er det, I skal have lavet?
Avatar billede dphtrading Nybegynder
27. maj 2005 - 14:57 #2
Tak for din kommentar. Vi har i forvejen købt 1.500 timer af et konsulenthus kaldet IT-Forum, men de har behandlet os useriøs. Vi har betalt ca. kr. 500 i timen, men nu da vi nærmede os afslutningen forhøjede de uden varsel timelønnen til kr. 890. ved køb af såkaldt klippekort kunne vi opnå 10 % rabat. - Det er derfor vi nu går andre veje. Der har været flere henvendelser fra interesserede, og jeg har nu valgt én.
Hvordan nedlægger man for øvrigt nærværende "Spørgsmål & Svar" ?
M.V.H. Jørgen Risager
Avatar billede mariaf Juniormester
27. maj 2005 - 19:39 #3
Orv, det var godt nok en stor opgave.
Du godkender dit svar, og får dine point igen, dermed lukkes spørgsmålet.
Avatar billede bmp_dsidata Nybegynder
26. juni 2005 - 01:37 #4
Jeg er helt enig med mariaf, det virker voldsomt det er flere gode muligheder/produkter at tilkøbe til C5 i priser omkring 25.000 -45.000 plus opsætning/ bmp
Avatar billede bmp_dsidata Nybegynder
26. juni 2005 - 01:38 #5
ps. hvilken version kører i på pt ?
Avatar billede dphtrading Nybegynder
27. juli 2005 - 18:27 #6
dsidata du må undskyld, at jeg ikke har svaret, men jeg har fundet en programmør, som arbejder på opgaven, så det er selvsagt ikke så aktuelt mere.

Jeg har dog stadig et problem, idet jeg ikke kan finde ud af at lukke spørgsmålet. mariaf var så venlig at skrive lidt om hvordan det foregår, men jeg må være for dum, for det er endnu ikke lykkedes mig.

Når jeg nu aligevel er i gang, vil jeg også besvare dit spørgsmål. Vi kørte på C5 ver.2.10, men har nu opdateret til ver. 3.0, som foreløbig er under afprøvning. Vi er igang med at lægge C5 data i en SQL database. Via databasen skal integretionen til hjemmesiden ske.

IT-Forum forsøgte at løse integrationen via e-mail, til og fra vor site, som ligger hos ScanNet i Kolding. Det har de brugt en skrækkelig masse timer på, uden at det kom i nærheden af at fungere tilsfedsstillende. I stedet for at melde ærligt ud, at de ikke kunne løse opgaven på den måde, valgte de en mere ufin metode, at forhøje timelønnen med ca. 60%. Jeg tror de var bange for, at jeg ville bede om en kreditnota på en del af alle de spildte timer.

Med venlig hilsen

Jørgen Risager